The Day You When Away....

Saturday, September 4, 2010
agak2 da genap staon..
kau pergi..
hari ini..
wktu y sama, situasi y sama..
mlm itu hanya kita bdua..
bergelak ktawa di tepi tsik..
dan mlm itu juga kau bkata..
"org syg awk sgt3 taw!!"
mmg, kau mmg syg aku..
ttapi hnya smentara..
aku xkan lupakan mlm tsebut..
mlm trindah bg aku..
wlpun ianya slah..
ia tetap mlm trindah..
TERIMA KASIH..
  
bila tgok org men bunga api..
aku tringat..
sbb kau mntak aku blikan..
yea aku beli..
syg la ktakan..
hari trakhir sblum cuti, kita blik lmbat..
kau dan aku..
bbual ntok kali terakhir..
dan mmg ntok kali terakhir..
slpas itu..
kau dan aku..
hanya knangan..
TERIMA KASIH..

aku mmg xnk ingat kau lg..
tp bila tiba hri ini..
ntah knapa hati ak xmnentu..
sbb hari ini sama dgn hari itu..
maaflah..
aku tpksa mlupakn kau..
tpksa mmbenci kau..
smata2 ntuk mghilang prsaan syg ini..
MAAF.. 

 


1 comments:

{ Nazirul } at: October 4, 2010 at 4:48 AM said...

natam ni ada blog.follow hok ak.ak follow dos hok mu

Post a Comment